Cześć!

Dzisiaj pokaże wam, co znajduję się w mojej torebce, jak każda kobieta często mam tak, że szukam czegoś czego i tak nie mogę tego znaleźć a w zamian wyjmuję mnóstwo innych, nie potrzebnych mi w danym momencie rzeczy. 

Najważniejszą rzeczą jest portfel, ten akurat zamówiony w Rosegal, w którym znajdują się wszystkie potrzebne mi karty oraz dokumenty no i oczywiście pieniądze.




Jak na ''normalną'' kobietę przystało nie mogło zabraknąć czegoś do poprawy makijażu, mi starcza tylko puder transparentny z miss sporty oraz masełko chroniące z Delia.


Pewnie jak każdy z was lubię dobrze zawsze pachnieć, przecież to zapach przyciąga ludzi, więc w mojej torebce nie mogło zabraknąć Playboya :) Włosy też czasem bywają niesforne- warto nosić z sobą szczotkę. Zimą dodatkowo noszę przy sobie krem do rąk, w tym sezonie postawiłam na ten z ziaji z koziego mleka. 


Dodatkowo jak mogliście zauważyć na pierwszym zdjęciu nosze z sobą słuchawki na jakieś dłuższe podróże i kalendarz, gdzie jest dosłownie wszystko.