Hej!

Niedawno dostałam pięknie zapakowaną paczkę od etuo, gdzie znalazłam 3 świetne etui- 2 zaprojektowane przez siebie i jedno z strony. 




Etui są świetnie wykonane, nadruk zdjęcia idealne odzwierciedla wszystkie szczegóły jakie się na nim znalazły. 





A etui zamówione na stronie jest idealnie dopasowane do modelu telefonu i wykonane z taką samą precyzją jak te powyżej. 



W ostatecznym podsumowaniu bardzo polecam stronę etuo, plusem na tej stronie jest możliwość zaprojektowania swojego własnego dzieła- kliknij.

O świetną oprawę zdjęć zadbał sklep Bispol, który wysłał mi niedawno paczkę z cudownymi zapachami świeczek, najbardziej przypadły mi do gustu te cynamonowe, kojarzą mi się one z świętami i zimowymi wieczorami :)


Jednak nawiązując do lata, świeczka poniżej nie tylko pięknie pachnie, ale przypomina nam o nadchodzących letnich dniach.