5 stycznia 2017

Rok 2016. Jaki był? Podsumowanie.

Witajcie! ''Leci'' nam pierwszy tydzień nowego roku, za niedługo koniec, jak go spędzacie? Macie już swoje postanowienia noworoczne? Staracie się je stopniowo realizować? Ja posiadam listę 12 rzeczy/celów/postanowień, które chciałabym w tym roku spełnić (1 miesięcznie), ale o tym w kolejnym poście :)

Dzisiaj przychodzę do was z moimi 2016 wspomnieniami. Co się wydarzyło w tym roku? Bardzo sporo.
Po raz pierwszy w życiu:
  • byłam przez jakiś czas typową blondynką, 
  • wybrałam się na mecz żużlu, 
  • byłam na festiwalu kolorów i baniek mydlanych,
  • miałam na sobie mundur i noszę go do teraz :),
  • widziałam Maffashion, co było dla mnie ogromnym przeżyciem KLIK
  • wzięłam udział w spotkaniu blogerek KLIK
  • byłam we Wrocławiu KLIK KLIK KLIK KLIK 
  • wybrałam się na imprezę do klubu KLIK
  • organizowałam Wigilię klasową dzieci z zerówki KLIK
  • miałam zaszczyt nieść flagę Polski podczas Dnia Niepodległości.

Poza tym:
  • obchodziłam swoje 17-naste urodziny, 
  • podczas ciepłych weekendów przeszłam mega dużo km, chodząc pieszo do pobliskich wiosek, 
  • brałam udział w remoncie przyjaciółki (razem demolowaliśmy jej pokój :), 
  • świetnie się bawiłam na 18-nastce mojego kuzyna KLIK 
  • zwiedziłam Toruń, po raz kolejny, ostatni raz byłam tam chyba jakieś 7 lat temu KLIK KLIK 
  • spędziłam dzień na Solankach w Inowrocławiu, Soleckim Parku Dinozaurów oraz Myślęcinku KLIK KLIK KLIK 
  • miałam zaszczyt zostać fotografem na ślubie siostry mojej przyjaciółki KLIK KLIK 
  • podjęłam naukę w szkole mundurowej na profilu policyjnym KLIK 
Zostawiam wam mieszankę zdjęć z tego roku :) 










15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Mam nadzieje, że ten rok będzie dla ciebie równie wspanaiały co poprzedni :)
    hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to chyba sporo się działo, aby w kolejnym roku działo się więcej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia *.* Życzę Ci, aby ten rok był wspaniały :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że u Ciebie sporo się działo, i bardzo dobrze bo teraz masz co wspominać ^^ Oby ten rok był równie udany jak poprzedni :)
    Pozdrawiam
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, dużo u Cb się działo, mam nadzieję, że ten rok również będzie dla Ciebie bogaty w nowe doświadczenia :)

    https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, rok pełen wrażeń :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to ujęłaś, fajnie, że tyle zdjęć! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monique ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. 17 urodziny... kiedy to było:) ehh:) bardzo ciekawy rok:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo sporo się działo :) fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. miałaś ciekawy rok :) trochę się działo u Ciebie :) ale to dobrze, bo każde wydarzenie to wspomnienia i doświadczenia ;) bardzo do twarzy Ci w mundurze :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecia ❤
    Widać,że naprawde sporo się u Cb dzialo ❤
    http://me-kwiatoners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne podsumowanie :) Zazdroszczę niektórych wypadów! Oby ten rok również był taki owocny :) Pozdrawiam i zapraszam - http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super oby ten rok też był taki owocny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podsumowania, podpowiadają że mamy jeszcze kolejny rok przed sobą :). Rok niezapomnianych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń