Fascynujące blogerki w Bydgoszczy, czyli II edycja spotkań z Księżycova i Slaguu

19:36

Hej! W ostatnim poście wspomniałam wam że miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek. Dzisiaj sporo na ten temat :)


Organizatorki (Milena Marchlewska z bloga Księżycovą oraz Patrycja Kalinowska z bloga Slaguu) świetnie wszystko zaplanowały i pozwoliły spędzić mi czas w gronie fascynujących oraz zupełnie odmiennych kobiet z różnych stron Polski które połączyła jedna rzecz- pasja do blogowania.  





Spotkanie odbyło się 10/grudnia/2016r. w świetnie ulokowanej oraz bardzo przytulnej kawiarni ''Strefa'' w urokliwej Bydgoszczy.

















Podczas spotkania mieliśmy zaszczyt gościć panów z reachablogger.pl, którzy wytłumaczyli nam na jakiej zasadzie działa platforma oraz odpowiedzieli na nurtujące nas pytania.


Później swoje warsztaty o kreatywności przedstawiła jedna z uczestniczek spotkania Krystyna Polek z bloga Twardo na ziemi miękko w chmurach. Krysia pokazała nam świetny sposób na wymyślanie tytułów postów na zasadzie koła pomysłów, które znajdziecie TUTAJ. Zostaliśmy podzieleni na 3 grupy i na zielonych, żółtych oraz różowych karteczkach musieliśmy wypisać czasowniki, rzeczowniki i przymiotniki, które później losowaliśmy i zapisaliśmy na kartkach aby móc później tworzyć z tego idealne tytuły na nasze blogi :) Jakąś część tych naszych wspólnych poczynań na pewno znajdziecie na blogach uczestniczek. 






Następnie przyszedł czas na poczęstunek, którymi były 3 rodzaje pysznych kanapeczek. Muszę również dodać że od początku spotkania towarzyszyła nam równie pyszna kawa. 




Sponsorami spotkania byli:

Mexmo -polska marka kosmetyczna, od której dostaliśmy m.in. konturówki, pomadki, cienie do powiek, podkłady, korektory, lakiery do paznokci, pudry.
Equilibra – lider produktów aloesowych sprzedawanych na całym świecie. Firma podarowała nam szampony do włosów, balsamy oraz kosmetyki dla dzieci dla blogujących mam (oliwki, chusteczki nawilżane).
PUBLICAT S.A. – księgarnia internetowa, dostałyśmy od niej książki Sophie Hannah: „Zamknięta trumna”.
JOICO – kalifornijska marka kosmetyczna Steve Stefano, produkująca kosmetyki do pielęgnacji włosów. Na nasze spotkanie firma przekazała perfumy oraz myjące pianki do włosów.
MYSTERIOUS – to marka specjalizująca się w dodatkach do biustonoszy. Firma obdarowała nas niezwykłymi ozdobnymi ramiączkami.  
Iva Natura – marka kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków na bazie esencji i olejków roślinnych pozyskiwanych z roślin uprawianych w chronionych ekosystemach. Firma ufundowała nam organiczne maseczki do twarzy.
Dante Bow Tie – firma zajmująca się produkcją prostych, ale wyrafinowanych i niezwykle eleganckich muszek zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Przekazała 5 sztuk muszek z najnowszej kolekcji, które były do wygrania w konkursie, ale niestety nie miałam tego szczęścia i nie wygrałam. 




Oprócz prezentów sponsorskich z okazji Świąt podarowaliśmy też sobie wzajemnie książki, ja dostałam Stephenie Meyer ''Intruz'', co prawda czytałam już tą książkę i oglądałam film, ale tak bardzo mi się spodobała że z chęcią przeczytam po raz kolejny :) 



Krótko przed końcem spotkania każda uczestniczka opowiedziała pokrótce o sobie, zazwyczaj powinno się to robić na początku, ale myślę że niektóre dziewczyny byłyby skrępowane w tym też ja, dlatego bardzo cieszę się że to nastąpiło jak już wszystkie się poznałyśmy i spędziłyśmy trochę czasu razem. 

-Magdalena Szczęśniak Kartka z pasją
-Katarzyna Krwaczyk never ending makeup
-Martyna Cysewska M-artyna
-Weronika Durszewicz wersquu
-Kamila Warczak Camesss
-Klaudia Krużycka shinybeauty
-Elwira Charmuszko spiked-soul
-Katarzyna Piasecka blekitny pamietnik
-Ewa Kalina Ewa Kalina
-Patrycja Kalinowska slaguu
-Milena Marchlewska ksiezycova


Każda dziewczyna miała karteczkę z imieniem dzięki czemu o wiele łatwiej było rozpoznać kto jest kim i równie dobrze ułatwiło nam to komunikacje między sobą. Nie było ''ej ty w czerwonym'' albo ''ty w sukience'' :D 


Muszę wam powiedzieć że moim zdaniem najlepsze w tym spotkaniu był fakt że każda chodziła z aparatem bądź telefonem robiąc zdjęcia dosłownie wszystkiego i nikt się na nią dziwnie nie patrzył albo nie pytał ją ''po co ci to?'', ''a do czego ci to potrzebne?'' tak jak robią to ludzie na ulicy bądź w jakieś innych miejscach, nawet podczas jakiś wydarzeń.




Słowem podsumowania: było wspaniale. Czekam na kolejne w maju :) 

Wszystkie posty z produktami od sponsorów już niebawem.
Zdjęcia są pobrane od uczestniczek spotkania, nie wszystkie są moim dziełem.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardo się cieszę że mogłam Cie poznać. To było fantastyczne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję z całego serca za Twój udział i zaangażowanie! Niezmiernie cieszy mnie fakt, że spotkanie wywarło na Tobie pozytywne wrażenia! Widzimy się ponownie w maju! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkanie było cudowne! Bardzo sir cieszę że miałam okazję poznać Ciebie i inne dziewczyny. Z niecierpliwością czekam do maja.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna inicjatywa <3

    Zapraszam! U mnie na blogu konkurs, a do wygrania świetne zestawy kosmetyczne <3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, bloguję już tyle razy - a jeszcze nigdy nie byłam na podobnym spotkaniu! Świetna relacja ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, ale zazdroszcze Ci mozliwosci udzialu w takim spotkaniu! Mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie na takie pojechac :)
    Super relacja! :)
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spotkanie i ciekawe prezenty -nie znam tych marek! Chętnie przeczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasze spotkanie było wyjątkowe i bardzo się cieszę, że mogłyśmy w nim brać udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nas nie było na tym spotkaniu, też chętnie byśmy się wybrały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkanie musiało być super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał! Ale super musiało tam być <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Swoim wpisem sprawiłaś mi tak wilka radość, że długo będę miała jeszcze uśmiech na twarzy :) Mam nadzieje, że widzimy się na kolejnej edycji! Szczęśliwego nowego roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w tym mieście, ale Twój post zapowiada bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie jest tak pojechać, zobaczyć, poznać. Sama lubię poznawać ludzi, podróżować ;D

    Zapraszam na 1 rozdział ;D
    https://lucjusz-miona.blogspot.com/2017/01/rozdzia-1-wciaz-nie-moge-uwierzyc.html

    OdpowiedzUsuń