Hej!

Dzisiaj mam dla was wishlistę z sklepu Dresslily. Ostatnio bardziej zaczęły mi się podobać body, sama mam jedne w szafie i planuje powiększyć moją kolekcję do przynajmniej kilkunastu w różnych kolorach i fasonach aby można było tworzyć z nimi nowe kombinacje.  


Te podobają mi się, ponieważ zrobione są na wzór hiszpanki i mają świetne hafty, dodatkowo brak koronki i nie musimy się martwić że coś nam się podrze. KLIK



Kolejne są bardziej ''na teraz'' długi rękaw, ale jednak nie takie proste. Przód jest bardzo ciekawie wykonany. Idealne do spodni na jesienne dni. KLIK

Na stronie warto też zajrzeć w zakładkę New arrival gdzie znajdują się sklepowe nowości. Ja na pierwszej stronie już znalazłam kilka perełek. Zobaczcie:




Nie mogłam się oprzeć żeby nie pokazać wam tych 3 ślicznych sukienek z działu Top Fashionable women dresses







Na samym końcu mam dla was rabat:

 DLAnniversary

zakupy za 25 USD = 3 USD zniżki
zakupy za 50 USD = 6 USD zniżki
zakupy za 100 USD = 12 USD zniżki