Witajcie! 

Powyżej macie małą zapowiedź posta, który pojawi się już niebawem, zaraz zabieram się również za tworzenie vloga z Term Maltańskich, praca wre :) Tymczasem jak to w postach z współpracami muszę przedstawić wam asortyment na lato 2018 sklepu Zaful, który w tym roku ma swoje 4 urodziny Zaful 4th Anniversary Promotion

Zacznę od może nie aż tak typowo letniej bluzki, ale pierwsza wpadła mi w oko i jest czerwona, a ja ostatnio na czerwone rzeczy ''poluje'' :)


Sukienka również bardzo mi się podoba i też jest w czerwonej wersji, nie zdziwcie się jak niedługo ujrzycie ją na mnie. 


Przechodząc w bardziej letnie klimaty to w oko wpadły mi 2 komplety, jeden jest kwiatowy, podobny mam w swojej szafie, a drugi to taka bardziej elegancka wersja ale jak najbardziej nadająca się do trampek.


KLIK | KLIK



Strój mi się spodobał ze względu na swoją wyjątkowość jaką jest materiał z donutami :)

To tyle z mojej strony, więcej zobaczycie na Zaful Anniversary sales

Dodatkowo mam dla was kupon na -6$: ZFMine.