Witajcie! 

Dawno mnie tu nie było, ostatnio wiele się w moim życiu zmieniło, z mojego Instagrama dowiedzieliście się, że wylądowałam w szpitalu, przez co wydłużył się czas jaki mnie tu nie było. Zaraz po wyjściu wybrałam się na H&M wyprzedaże i upolowałam świetną szarą bluzę oraz spodenki, nie zgadniecie ile zapłaciłam... 40 zł za wszystko, tak dobrze czytacie 40 zł :) 





Bluza, spodenki- H&M
Buty- Deichmann

Obiegając zupełnie od tematu wyprzedaży, mody itp. a przechodząc bardziej w coś związanego z moją szkoła w której momentami nie mam zielonego pojęcia o co chodzi :) Chciałabym wspomnieć wam tutaj o ciekawym procesie jakim jest cięcie stali nierdzewnej wyróżnia się on dokładnością oraz szybkim tempem pracy, pozwala on zaoszczędzić materiał oraz tworzyć różne formy elementów charakteryzujące się gładką i niechropowatą powierzchnią. Dzięki tej metodzie nie musimy wykonywać innych prac związanych z obróbką. Nie będę wam się rozpisywać, więcej informacji znajdziecie na podlinkowanej stronie.