Dwa lata pasji..

Dwa lata radości..

Dwa lata wzlotów i upadków..

Dwa lata ciężkiej pracy.. 


To wszystko dla was... abyście mieli co czytać, co oglądać, czasami też co hejtować. 


A może tak do sedna sprawy? O ile dobrze zajrzałam w kalendarz to dzisiaj 26 kwietnia, co oznacza, że ta strona na której właśnie jesteście kończy swoje 2 lata. 


Nie będę się na ten temat jakoś specjalnie rozpisywać i powtarzać tego co pisałam rok temu (więcej tutaj). 


Powiem krótko, zwięźle i na temat. Przez ostatni rok do mojego grona obserwatorów przybyło 180 osób, a blog otwierany był 36 tyś razy. Zyskałam fotografa (nawet 2), zaczęłam przywiązywać większą wagę do wyglądu Instagrama, staram się być tam z wami na bieżąco, dzięki czemu pojawia się was tu coraz więcej.


Przechodząc do planów na następny blogowy rok to swoje zeszłoroczne postanowienie spełniłam, teraz chciałabym aby liczba was zwiększyła się do 1 tysiąca. Chcę zacząć nagrywać wam vlogi z podróży, bo jak na razie mój kanał na YT stoi. 


Na koniec ..

Chcę podziękować z całego serca wszystkim osobą, które są ze mną od początku, które wspierają mnie i jeszcze niekiedy pomagają mi, aby ta strona wyglądała tak jak bym tego chciała. 

Dziękuje wszystkim czytelnikom za to, że są i nie odchodzą kiedy przez tydzień nic nowego się nie pojawi.

Dziękuje wszystkim osobom, które doceniają mój trud i poświęcenie jakie wkładam w tą stronę. 

Ostatecznie dziękuje i sobie :) Za to że nie poddałam się i nie zrezygnowałam z tego co uwielbiam robić tylko dlatego że zabrakło mi czasu.