Hej! 

Powiem wam, że ten post jest taki trochę ''oklepany'', dlaczego? Głównym powodem jest to że pogoda za oknem jest tragiczna i nie ma odpowiedniego światła do zrobienia zdjęć + jak na razie nie mam za dużo czasu na skupienie się i zrobienie lepszych ujęć jak te tutaj. Niedawno dostałam paczkę z sklepu Rosegal, gdzie znalazłam naklejki, plakat na ścianę i skarpetki. Większość jest dla mojej młodszej siostry, ponieważ będzie miała niedługo remont w pokoju. Ja w swoim chcę trochę zmienić, zaraz po nowym roku, ale już wtedy postaram się wam nagrać jakiegoś vloga ''przed i po''. 
Pierwszy plakat mam zamiar przykleić na płótno i powiesić na ścianę. Jest on biały z kolorową głową niedźwiedzia. KLIK


Następną rzeczą są 2 naklejki, jedna przedstawia śpiącego Snoppy'iego KLIK, następne to kilka śmiesznie przedstawionych zwierząt KLIK





Ostatnią i chyba najfajniejszą rzeczą są ciepłe, długie skarpetki, które wyglądają jakby jadły nasze nogi. KLIK