Hej! Hej!

Jak tam u was? Długo mnie tu nie było, ale że tak jako mnie, mnie :) Ciągle tylko posty z wishlistami i wgl. Z mojego instagrama klik mogliście się dowiedzieć, że całkiem niedawno spędziłam parę dni u kuzynki i między czasie spełniłam swoje małe marzenie jakim było zrobienie sobie tatuażu, mam w planach przygotować niebawem dla was post jak to wszystko wyglądało, chcielibyście? Piszcie w komentarzach.

A tak przechodząc do dzisiejszego posta..
 To przedstawię wam nowoczesną spółkę prawniczą, która windykuje należności ale i również dochodzi odszkodowań powypadkowych. Kancelaria prawna posiada 14 letnie doświadczenie i zatrudnia tylko wyspecjalizowanych pracowników zarówno pod względem prawa gospodarczego jak i cywilnego. Każdego klienta z osobna w sądzie reprezentuję doświadczony radca prawny bądź adwokat. W szeregach AIF odnajdziecie też skutecznych mediatorów sądowych oraz negocjatorów windykacyjnych. 

Jak mniej więcej wygląda rozwiązanie sprawy?

  • do każdego wierzyciela AIF podchodzi w indywidualny sposób,
  • wszystko zaczyna się od bezpłatnego sprawdzenia kondycji finansowej,
  • 75% spraw jest rozwiązywanych pozytywnie na etapie polubownym, który trwa max 30dni,
  • w imieniu klienta kancelaria występuje z pozwem przeciwko członkom zarządu bazując na rzetelnie prowadzonym wywiadzie gospodarczym, 
Aby więcej się dowiedzieć na ten temat zajrzyjcie TUTAJ.


Na podsumowanie powiem wam że kancelaria ta góruję nad konkurencją wysoką skutecznością w prowadzeniu negocjacji, nawet z najtrudniejszymi dłużnikami.