Cześć!

Dzisiaj mam dla was stylizację- kolejna z koszulą. W ostatnich zamówieniach przyszły do mnie 3, ta jest druga i najbardziej mi się podoba. Ma wycięcia na ramionach, które ostatnio królowały i właśnie z tego powodu ją zamówiłam. Dodałam do niej ciemne jeansy i białe świetnie kontrastujące trampki do tego, a zegarek idealnie wkomponował się w stylizację. 















Koszula- Zaful
Spodnie- Zwykły sklep 
Buty- Deichmann
Zegarek-Trendsgal

Firma Codex oferuje skuteczną pomoc prawna w uzyskaniu odszkodowania, a potwierdzeniem tego jest to, że zaufało jej już ponad 18 tys klientów. Kancelaria posiada jasny i przejrzysty system rozliczeń co jest niezwykle ważne dla klienta. Przed przyjęciem sprawy specjaliści z tej firmy sprawdzają i fachowo oceniają możliwość pozyskania odszkodowania. Firma posiada skuteczność na poziomie 99% wygranych spraw, a średnia uzyskanego odszkodowania to 58 tys zł. Firma Codex działa bardzo szybko - są w stanie uzyskać odszkodowanie nawet w 30 dni. Firma oferuje bezpłatne konsultację za pośrednictwem chatu.