31 lipca 2017

Dua Lipa-New Rules


Cześć!

Widziałam, że ostatnia sesja bardzo wam się spodobała, już rozmyślamy nad następną tym razem w czarnej wersji, ale zanim do tego dojdzie mam dla was kolejną porcję zdjęć, teraz w dość feministycznej odsłonie na koszulce i bardziej letnia niż ostatnio. Co prawda figury modelki nie posiadamy, ale uznałyśmy że nikt nie jest idealny, więc nie ma żadnych sprzeciwów żeby te zdjęcia się tutaj pojawiły. 








Bluzki- H&M
Spodenki białe- Mango
Spodenki różowe- Pepco
Buty- Deichmann

11 komentarzy:

  1. Znalazłyście świetną miejscówkę na zdjęcia!
    Bardzo fajnie się na was patrzy, jednak popracowałabym troszkę nad jakością zdjęć :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia! Śliczne macie koszulki :*
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne foty
    http://izabelin1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnia sesja! To prawda nikt nie jest idealny, choć sama boję się często wstawiać swoje zdjęcia na bloga! No ale cóż... Trzeba się otworzyć! Zakochałam się w cropie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sesja:) Masz śliczna figure!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne bluzeczki, oczywiście domyślam sie ze Hm pracuje tam :D


    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie razem wyglądacie. Pomysł z identycznymi koszulkami jest strzałem w 10! cudowna sceneria...

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) Z przyjaciółką najlepiej!
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się prezentujecie na zdjęciach ! A koszulki wyśmienite :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wręcz przeciwnie! figury macie super i wyglądacie rewelacyjnie a zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście ładne bardzo.
    Serdecznie zapraszam do mnie https://czekoxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.