5 lutego 2017

Eye make-up

Hej! Nadal trzyma mnie choroba, chyba jutro wybiorę się do lekarza żebym mogła wykorzystać ostatni tydzień moich ferii na zrobienie czegoś pożytecznego. Nadal trzymam się swojego planu i wypełniam go w 100%, co prawda nie mam dla was zdjęć, ale dzisiaj makijażowe inspiracje oczu.

Od niedawna zaczęłam eksperymentować z cieniami do powiek, eyelinerem i poszukiwałam inspiracji. Znajduję się tego mnóstwo u mnie na telefonie, dlatego dzisiaj ujrzycie ponad 50 zdjęć. 














14 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiałam osoby,które umieją robić takie cuda:)Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne makijaże :) są wyraźne, ale jednocześnie niekrzykliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaże :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, dla mnie żeby zrobić coś takiego to trzeba mieć talent. Ja do takich rzeczy jestem po prostu lewa, nie potrafię, połączenie jakieś dwa lub trzy kolor ale robię to nieudolnie i nigdy nie umiem osiągnąć takiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne makijaże ! Pozazdrościć umiejętności :) choć 5 i 6 od końca mnie zainspirowaly, po próbuje ich na codzień ;))
    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne makijaże ! Zawsze podziwiam osoby, które potrafią wyczarować coś tak wspaniałego! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zaiste te makijaże ♥♥♥ gdybym jeszcze umiała tak zrobic to by bylo fajnie ^^ :d
    super post ♥
    pozdrawiam .
    https://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, kocham takie makijaże ! :D Mega dawka inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory, mega podobają mi się te brokatowe kreski na oczach, niestety nie każdemu pasują :<

    kotburry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowności:D wow!! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne makijaże :) Sama chciałabym umieć się tak wymalować :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaże oka zawsze mnie zachwycają! Niestety szkoda, że ja nawet pędzelka nie potrafię utrzymać w dłoni. Super inspiracje!
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń