Nie aż tak bardzo krzykliwy Nowy Rok, czyli stylizacje Sylwestrowe w moim stylu | 29/12/16r.

Cześć! Jak wam niedawno a właściwie wczoraj zapowiadałam, dzisiaj mam dla was sylwestrowe stylizacje. Jak sam tytuł mówi nie są one zbyt krzykliwe, brokatowe czy nie wiadomo jeszcze jakie, wręcz przeciwnie są to stonowane, proste stylizacje np. na domówkę do znajomych czy własnego sylwestra w domu. 

Na początku oczywiście nie mogłam się oprzeć aby nie zrobić z sweterkiem, który wczoraj dostałam. W tym wypadku potraktowałam go jako sukienkę zakładając grube czarne rajstopy i kozaki za kolano. 





Sweter- Dresslily (KLIK) | Rajstopy- Gatta | Buty- CCC

Ta stylizacja została stworzona z myślą o moich złotych paznokciach, które najprawdopodobniej w sobotę będę miała. Zestaw wydał mi się za prosty więc dodałam do niego czarnego chokera i od razu inaczej :)


Bluzka-miejscowy sklep | Spódniczka- Butik | Rajstopy- Gatta | Torebka- Zaful (KLIK) | Choker-Zaful (KLIK)

Kolejny zestaw również prosty uroku dodały mu zakolanówki z kotkiem. 

Bluzka- New Look | Spódniczka- Butik | Zakolanówki- Gamiss (KLIK)

Pospolita sukienka też czasami jest najlepszym rozwiązaniem. Kupiłam ją na początku stycznia na otrzęsiny i od tej pory sprawdza się świetnie na każdą okazję.

Sukienka- SinSay | Zakolanówki- miejscowy sklep

Jak wam się podobają stylizacje? W tym poście chciałam wam udowodnić że nawet bez brokatu czy tiulu można świetnie wyglądać w dzień przed Nowym Rokiem. 

27 komentarzy:

  1. stylizacje bardzo przypadły mi do gustu :) uwielbiam takie połączenia :) są niekrzykliwe, stonowane i zawsze dobrze się sprawdzają :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tym sweterkiem! Wyglądasz w tej stylizacji świetnie i to ona najbardziej mi się podoba ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! :D Najbardziej spodobała mi się pierwsza propozycja z długim swetrem :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przedostania mi się najbardziej podoba ;3
    Pozdrawiam.
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja nr 1 jak dla mnie wygrywa :) przepięknie wyglądasz w tej szarej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zakolanówki są świetne! http://call-me-bae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i ostatnia stylizacja <3 Faktycznie, brokat nie jest aż tak potrzebny.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda ta stylizacja z sweterkami. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze stroje wyglądają na prawdę spoko. I są śliczne, tą pierwszą sukienkę mam i na prawdę jest cudowna i chyba ją ubiorę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja powala! Przepięknie wyglądasz. Ale ja osobiście najlepiej czułabym się, i dla siebie wybrała, ostatnią propozycję. Tak na dobrą sprawę, pewnie założę coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, bardzo przypadły mi do gustu, ale pierwsza najlepsza! Zgadzam się z Tobą, nie trzeba ubrać się krzykliwie, żeby dobrze wyglądać o zwracać uwagę innych. :)

    muminek-Enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobała mi się pierwsza i ostatnia stylizacja 😍
    Są jak najbardziej w moim stylu.
    Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! 🌟Mój blog - zerknij ⛄

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj! Pierwsza i ostatnia stylizacja jest jak najbardziej w moim guście :)
    MARTHA-ZAPRASZAM💚

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia stylizacja jest najlepsza dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się kozaki za kolano :)
    też często wykorzystuję dłuższy sweterek za sukienkę! Bardzo fajny pomysł ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku, pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia stylizacja jak dla mnie najlepsza osobiście wolę na sylwestra coś bardziej odjazdowego

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, proste i wygodne stylizacje - najbardziej spodobała mi się ta pierwsza :)
    Buziaki i wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/daily-vlog-zoo-i-afrykarium-we-wrocawiu.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    www.MrKulfon.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza stylizacja jak dla mnie wygrywa! sweter bardzo mi się podoba a wycięcia na ramionach dają mega efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post oraz super stylizacje! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta stylizacja ze sweterkową sukienką jest idealna. klasyczna i elegancka , taka jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przedostatnia i ostatnia stylizacja to dla mnie mistrzostwo świata! Klasycznie, elegancko i prosto. Dodałabym jeszcze jakąś mocniejszą szminkę i wyszłabym tak na jakąś impreze :3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne stylizacje! Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio strasznie spodobały mi się te zakolanówki do spódnic!
    Wszystkie stylizacje są przepiękne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na sylwestra preferuję bardziej wieczorowe/eleganckie stylizacje, ale też zależy od miejsca imprezy itd, fajne propozycje :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń