Cześć! Przepraszam że mnie tak długo tu nie było, ale wiele się działo i trzeba było korzystać z wakacji, mam nadzieję że rozumiecie. Zrobiłam też sobie takie tydzień bez internetu oraz urządzeń elektronicznych i powiem wam że polecam :)

Przeglądając przez ten czas mojego bloga uznałam że muszę coś w nim zmienić.. długo nad tym myślałam i nie do końca wiedziałam co to może być, ale w końcu doszłam do wniosku że od dzisiaj:

posty będą kompletne, czyli jak mam jakieś zdjęcia z wydarzenia bądź wyjazdu dodaje w jednym poście wszystkie, a nie rozdzielam tego na części, no chyba że jest ich naprawdę dużo. 

do każdej notki będzie jakaś piosenka, żebym nie musiała tworzyć postu pt. ''playlista''. Tym sposobem będziecie na bieżąco z utworami, które słucham. 

do tej pory miałam zasadę że dodaje posty co 2/3 dni a teraz będę je publikować, gdy tylko będę miała nowe zdjęcia, może to być w bliższym odstępie czasowym a może to być też w dalszym, mam nadzieję że zrozumiecie.

zdjęcia z wydarzenia lub wyjazdu będą opisywane w poście, ale nie znajdziecie w nich przemyśleń, te będą pojawiać się do stylizacji. 

postaram się na koniec każdego postu zadać jakieś pytanie/pytania licząc na to że odpowiecie w komentarzu. 

To chyba tyle na ten temat. Macie jeszcze pomysły co bym mogła zmienić?

A teraz przechodząc do posta to zauważyłam że mam mega zaległości, ponieważ nie dodałam jeszcze zdjęć mojej siostry z dniu ślubu oraz z Myślęcinka, a już pojawiło się mnóstwo zdjęć z pobytu we Wrocławiu. Te pierwsze pokazuje wam dzisiaj z małym wyjaśnieniem.

Jak dobrze wiecie dnia 16 lipca byłam na ślubie siostry mojej koleżanki, po powrocie do domu chwyciłam aparat i zaczęłam fotografować moją młodszą siostrę, która akurat była na podwórku. Dlaczego postanowiłam dodać te zdjęcia? Ponieważ uważam że wyszły bardzo uroczo, zresztą jak wszystkie z moją siostrą. Zapraszam do oglądania :)