Hej!

Większość z was pewnie zauważyła że ostatnio coraz częściej chodzę w sukienkach. Dziś pokaże wam jaki szeroki wybór właśnie tej części garderoby ma Dresslily


Zaczniemy wiosennie, może uda nam się trochę odgonić te okropne mrozy :)








Truskawki to bardziej letni motyw, ale nie mogłam się powstrzymać od pokazania wam tej uroczej sukienki. 



A co zbliża się do nas wielkimi krokami? Dlaczego wielkimi? Bo już 14 lutego jest święto wszystkich par, z tej okazji dla Pań mam kilka czerwonych propozycji. 

KLIK

KLIK

KLIK

Jak wam się podobają moje propozycję? Zamawiacie z Dresslily? Ja już czekam na swoje zamówienie :) Więcej równie ślicznych sukienek znajdziecie tutaj !

Oprócz tego mam dla was wiadomość od Dresslily:

''It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday''

A na sam koniec zapraszam na wiosenne promocje KLIK w których możecie znaleźć świetne rzeczy za nie małe pieniądze i wykorzystać kupon DLBF20 na 20% zniżkę przy zakupie za min. $10.