Cześć!

Dzisiaj nie rozpisuje się za dużo, nie mam weny na takie rzeczy, ostatnio też mniej czasu. Główną rolę w tej stylizacji odgrywa worek zrobiony według własnego projektu metodą fullprint na stronie Ideashirt. Powiem wam, że pokochałam ten worek, mieści wszystko i pasuje praktycznie do każdej stylizacji. Nie dość że praktyczny to jeszcze modny :)









Koszula- Fashionmia
Spodnie- Butik
Worek- Ideashirt
Buty- Deichmann

Drodzy czytelnicy! Niedawno przyznałam wam się do palenia, nie powiem wam że jestem nałogowym alkoholikiem ale od czasu do czasu na okazję jak każdy normalny człowiek sobie wypije. Ostatnio natknęłam się na stronę gdzie oferują alkohole wysoko procentowe, które znajdziecie w nielicznych sklepach. Niedługo bliska mi osoba obchodzi swoje 18-naste urodziny i myślałam czy nie kupić jej wódki Ciroc o smaku brzoskwini klik lub podświetlanej butelki w kształcie czaszki z Crystal Head klik a może Chopin Rye z miniaturkami czekoladek z Wedla klik? Więcej nietypowych produktów z wódka znajdziecie na Forfiterexclusive