Hej!

Mimo iż zdjęcia nie mają nic wspólnego z tematyką fitness, sportu itp a są to ostatnie zdjęcia wykonane podczas zimowej serii to właśnie na ten temat chcę się dzisiaj wypowiedzieć.

Kiedyś przygotuje dla was taki typowo fit post, bo już mam nawet na niego wizję, ale muszę znaleźć odrobinę więcej czasu. Właśnie .. czas.. jedna z rzeczy która uniemożliwia nam regularne ćwiczenia oraz treningi. Chcę wam powiedzieć że was wysiłek nie musi trwać nie wiadomo ile, wystarczy nawet zwykłe 10-15 min, aby wykonać kilka przysiadów czy brzuszków, w wolnym czasie popatrzcie na zdjęcia, które mogą was zmotywować a zobaczycie że codziennie znajdziecie odrobinę minut na to żeby wyglądać jak wasze ideały ze zdjęć. Ja osobiście ćwiczę tylko wtedy kiedy mam czas a przede wszystkim chęci i nastrój, cudownych efektów nie ma, ale czuję się znacznie lepiej. Tak na marginesie jeszcze wam powiem- dla mnie ''treningi'' o ile można to tak nazwać są też odreagowaniem stresu, złości. Na prawdę polecam :)






Sweter- Rosegal
Spodnie- Butik

Tak na koniec jeszcze wam powiem, że ostatnio natknęłam się na stronę Modernsilver i znalazłam na niej świetne koraliki, które można układać według swojego pomysłu i zmieniać codziennie kompozycje. Są to tak zwane Bransoletki Modułowe, zakupujecie jedną, solidną bazę, a reszta tworzy się za pomocą cudownych koralików. Sklep ma w ofercie bogaty wybór zarówno bransoletek jak i dodatków do niej. Myślę że to świetny sposób na urozmaicenie nudnej stylizacji.