Witajcie!

Dawno tak do was nie pisałam :) Wydaję mi się to zbyt oficjalną wersją jak na taką nastolatkę jaką jestem ja. Przechodząc do posta.. od razu mówię wam, że będzie krótko, ponieważ mój czas jest ostatnio strasznie ograniczony i mam sporo na głowie, ale bardzo się z tego cieszę bo jak na razie wszystko ogarniam i to najlepiej jak się da. 

Dzisiaj poruszę z wami temat problemów, na samym początku chciałabym wam powiedzieć, że każdy z nas je ma ale nie każdy o nich mówi. Ja sama osobiście wiem, że mówienie o problemach jest trudne i wymaga naprawdę dużej odwagi. Wokół nas są osoby, które mogą nam w tych problemach pomóc, szkoda tylko że nie zawsze tą pomoc do siebie dopuszczamy i przez to cierpimy jeszcze bardziej. Problemy to rzecz ludzka, jedni mają je większe inni mniejsze. Nie bądźmy tchórzami i mówmy o tym jak naprawdę się czujemy oraz co nas dręczy. Pokażmy wszystkim że jesteśmy silniejsi niż oni. 







Sweter- Gammis
Spodnie- Butik
Buty- Czasnabuty