Cześć!

Lampki na zdjęciach nadają im minimalnego świątecznego akcentu. Ale do rzeczy :) Dzisiaj mam dla was nowości od Joanny. Firma ostatnio wprowadziła do swojego asortymentu produkty do pielęgnacji rzęs oraz brwi, mam przyjemność testować 2 wybrane przez siebie produkty MULTILASHES, są to- Tusz z czynnikiem stymulującym wzrost rzęs o kolorze czarnym i Stylizujący żel do brwi. 




Informacje z sklepu: 
Tusze MultiLASHES to nie tylko doskonały makijaż i obłędne spojrzenie, ale także codzienna porcja pielęgnacji i pobudzenie Twoich rzęs do intensywnego wzrostu również w trakcie dnia.
Po zastosowaniu Twoje rzęsy będą:
  • grubsze od nasady aż po same końce
  • podkręcone
  • wydłużone
  • odżywione
  • mniej skłonne do wypadania
A idealnie dobrana szczoteczka (klasyczna duża lub silikonowa) pozwoli na dokładne rozczesanie i perfekcyjne podkręcenie rzęs.


Ja dopiero zaczynam ''przygodę'' z tym produktem, ale już mogę powiedzieć że skradł moje serce. Przed stosowaniem tego musiałam używać aż 2-wóch tuszy aby moje rzęsy były jednocześnie pogrubione, wydłużone i nie sklejone. Ogromnym plusem dla mnie jest szczoteczka silikonowa. 


Informacja z sklepu: 

Stylizujący żel i kolorystycznie dopasowane korektory pomogą Ci w prosty, a zarazem delikatny sposób podkreślić kształt i kolor Twoich brwi, dodatkowo wzmacniając je i nabłyszczając. Koniec z niesfornymi włoskami i nienaturalnym kolorem!
W linii MultiLASHES znajdziesz następujące produkty do brwi:
  • stylizujący żel do brwi MultiLASHES
  • koloryzujące korektory do brwi MultiLASHES dostępne w trzech wariantach kolorystycznych: jasnobrązowy, ciemnobrązowy oraz czarny
Formuła korektorów zawiera Vitamin Complex, który pielęgnuje i wzmacnia brwi. Składnikiem aktywnym żelu stylizującego jest propanediol, który pielęgnuje i wzmacnia brwi oraz wyjątkowo skutecznie ujarzmia niesforne włoski, utrwala nadany kształt oraz nabłyszcza.


Powiem wam szczerze, że nigdy nie stosowałam produktów do brwi, zawsze miałam ciemne oraz gęste, ale postanowiłam coś zmienić i po otrzymaniu żelu zaczęłam go stosować.


O efektach opowiem wam za miesiąc :) 

A wy stosowałyście jakieś produkty z tej serii? Jak wrażenia?