10 sierpnia 2017

Ed Sheeran-Galway Girl


Hej! 

Miałam przyjść do was z kolejnym wakacyjnym postem, ale nie zdążyłam zrobić video, a w moim domu pojawiły się paczki z ubraniami z kilku sklepów w których są głównie koszule, także trochę was nimi w najbliższym czasie zamęczę.

Dzisiaj przewiewna na chłodniejsze letnie dni i długie spodnie, ale żeby nie było tak ciemno dodałam białe trampki. Myślę że okulary z złotymi dodatkami świetne się wpasowały w całą stylizację.














Koszula- Rosegal
Spodnie- Zwykły sklep 
Buty- Deichmann

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam tytuł posta :D Stylizacja cudna ;) Koszula ma piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamawiam dużo koszul - uwielbiam je!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Klororystycznie mi się bardzo podoba: ) fajnie że wybralas białe trampki do tego, przełamują.
    Obserwuję i pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjecia!:D
    Świetna koszula!♡
    Właściwie cała stylizacja cudowna!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna koszula :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy! Stylizacja bardzo ładna! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest świetna, mega podoba mi się jej kolorek:)!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe buty rozweselają stylizację, która jest bardzo ładna. Moje kolory!
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna codzienna stylizacja. Ujęła mnie zwłaszcza koszula która jak najbardziej jest w moim stylu. Pozdrawiam i zapraszam na corkakosmetyczki.blog.pl Wymienimy się obserwacjami?

    OdpowiedzUsuń
  11. I co ja mogę powiedzieć? Fajne zdjęcia i kolor włosów:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, koszula ma ładny kolor :*

    amelia-bloog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe ombre masz! :) Koszula nie w moim kolorze, ale bardzo mi się podoba jej krój :)
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koszulę, więc cieszę się, że nas nimi pomęczysz, haha :)
    Stylizacja jest świetna.

    Obserwuję,
    pozdrawiam.

    https://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam piosenki Sheerana :D poklikane, a ciuszki super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeansy i koszula to zestaw, w którym ostatnio biegam non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie zestawy :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula ma przepiękny kolor, strasznie mi się podoba!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie stylizacje :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz rewelacyjnie! :)


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.