9 lipca 2017

Każda kobieta uwielbia się czuć jak księżniczka.

Hej! Tak jak to mówi tytuł postu każda kobieta lubi się czuć jak księżniczka. Co zrobić aby tak było? Ja pamiętam jak wybierałam sukienkę na swoje 18-naste urodziny, wiele dziewczyn w moim wieku stawia na obcisłe, wyzywające sukienki, bo to przecież impreza. Ja chciałam poczuć się i wyglądać jak księżniczka i wyszło mi to w 100%, no przynajmniej tak się czułam a to było dla mnie najważniejsze. Długo szukałam odpowiedniej sukienki na tą okazję, na samym początku chciałam dłuuugą sukienkę, ale wiadomo nie było by mi wygodnie podczas tańczenia, więc wybierałam, przebierałam aż w końcu znalazłam odpowiednią- krótką, co prawda założyłam ją tylko raz, potem kilka do zdjęć, ale warto było. Nie robiłam posta z mojej 18-nastki, chcielibyście? Piszcie w komentarzach :) 

Hi! As the title says, every woman likes to feel like a princess. What to do to be so? I remember how I chose the dress for my 18th birthday, many girls of my age put on tight, defiant dresses, because it's a party. I wanted to feel and look like a princess and it made me 100%, at least that was how I felt and it was most important to me. In the beginning I wanted a long dress, but I did not know it would be comfortable for me to dance, so I picked and changed until I found the right one - short, I just put it once, then a few pictures, but it was worth it. I did not make a post from my 18-something, would you? Write in comments :)

Ale do sedna, do sedna ;) Chciałabym pokazać wam kilka cudownych sukienek, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Może na ślub w końcu spełnię swoje małe marzenie.

But to the core, to the core;) I would like to show you some wonderful dresses, in which I fell in love at first sight. Maybe for a wedding I will finally fulfill my little dream.








Ale krótkie również są świetne, kilka podobnych do mojej z urodzin:

But the short ones are also great, some similar to my birthday:







Zdecydowanie więcej takich perełek znajdziecie Tutaj.

Definitely more such gems you will find here.

6 komentarzy:

  1. Świetne propozycje ;) Z długiech dwie pierwsze i dwie ostatnie skradły moje serce <3 Ale z racji tego, że jestem niska to dla siebie zdecydowałabym się na coś krótkiego, np. na tę ostatnią ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym wybrała sukienkę taką, aby czuć się jak księżniczka. Jakie śliczne sukienki.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie długie suknie przepiękne! Choć muszę przyznać, że szara skradła moje serce! :)
    obserwuję :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.