Niebieski opanował dzisiejszą stylizację.

Hej! Mam dla was zrobionych kilka zdjęć do następnych postów, więc na pewno nie będziecie się tutaj nudzić :)

Dzisiaj trochę jeansowo, bluzka z modnymi w tym sezonie falbanami i odkrytymi ramionami. Chciałam sobie ostatnio kupić podobną sukienkę, coś takiego jak na Tej stronie, ale uznałam że bluzkę bardziej wynoszę. Mam zamiar przygotować z nią jeszcze jeden post, a jaki to dowiecie się już niedługo. 

Bardziej się nie rozpisuje, zapraszam do stylizacji. 
















Bluzka- Zaful
Spodnie- Outlet
Buty- Miejscowy sklep
Naszyjnik ''Patrycja''- Prezent
Zegarek- Gamiss
Okulary- Pepco

Denim off shoulder dress

Post powstał przy współpracy z sklepem Zaful.

22 komentarze:

  1. Właśnie wczoraj przyszła mi taka sama bluzka ale z ROMWE i jest BOSKA!
    Super wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta bluzka! idealna na ciepłe dni, przywodzi na myśl słoneczne lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja.
    Dodatki idealnie dobrane, nie ma ich zbyt dużo więc świetnie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Off-shoulder trend jak najbardziej do mnie przemawia ;) Odkryte ramiona lubię w każdej postaci :D Tak więc ta stylizacja jak najbardziej do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawa stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna koszulka z super krojem. Ja niestety nie zakupiłam jeszcze swojej bo wydaje mu sie ze strasznie mnie poszerza w ramionach :( buziaki!

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega blog! Chce się do niego wracać!
    http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna bluzeczka! Nie widziałam jej wcześniej w Zaful

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest przepiękna. Krój, kolor cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy outfit. Dobrze wszystko razem połączyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię odkrywać ramiona <3
    Super ta bluzeczka :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek i bluzeczka są przecudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, a bluzka jest w ślicznym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna bluzka !! Z przyjemnością taką bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie bluzki. :)
    Obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same perełki wybrałaś :D
    Bluzka piękna- idealna dla Ciebie!
    Zapraszam do siebie :)
    http://zuzkapisze.blogspot.com/2017/05/dermokosmetyki-od-topestetic.html

    OdpowiedzUsuń
  17. uiwlebiam te bluzeczki z odkrytymi ramionami <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna szukałam tej bluzki, spadlas mi z nieba! Dzięki ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetną bluzeczka poluje na taką:)

    OdpowiedzUsuń