Biżuteria- idealny prezent dla naszych kochanych babć.

Witajcie! Dzisiaj Dzień Babci, wykorzystałam go do pokazania wam kolejnej części paczki od Rosegal. Tym razem jest to biżuteria.

Srebrno-złoty komplet składający się z naszyjnika i kolczyków KLIK, kolejna świetnie wykonana biżuteria jaką dostałam z współpracy. Niestety ja takiego czegoś nie lubię, ale jak się można domyśleć wszystko co wam dzisiaj tutaj pokaże należy do mojej mamy.





Bransoletka KLIK, która miała pasować do kompletu zamówionego z Zaful, więcej na ten temat TUTAJ. Jak dla mnie jest zbyt ciężka i duża. Zdecydowanie wolę minimalistyczne wersję bransoletek. 



Do ostatniej rzeczy nie mam żadnych zastrzeżeń, urzekła zarówno moją mamę jak i mnie i pewnie nie raz znajdzie się na mojej ręce KLIK



16 komentarzy:

  1. Ostatnia bransoletka cudna faktycznie brak zastrzeżeń
    Pozdrawiam, obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia bransoletka zdecydowanie najładniejsza ale komplet wisiorka i kolczyków z pewnością zachwyci niejedną mamę, ciocię czy babcię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy :) i ceny też nie są szokujące :) masz bardzo ładne paznokcie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna biżuteria. ;) Szkoda, że nie przeczytałam tego posta wcześniej, bo sama zastanawiałam się, co dać babciom. ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne na prezent, piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ostatnia bransoletka mi sie bardzo podoba :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, grnialny wybor wszystko bedzie sie babci podobalo :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna biżuteria *.* Ostatnią bransoletkę nawet ja bym nosiła :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolczyki i naszyjnik :) mojej babci bardzo by się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria. Najbardziej podoba mi się ostatnia bransoletka. Ma coś w sobie :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zamówienie :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy! poklikałam! mam nadzieję, że zrobisz to samo i u mnie!

    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń