Gamiss i Perfumeria- 2 sklepy dzięki którym jestem przygotowana na rodzinny obiad | 17/12/16r.

Cześć! Niedawno dostałam paczkę od sklepu Gamiss, znajdowały się w niej 3 pary skarpet, bluzka dla mamy, zegarek oraz bransoletki.




Zacznę od bluzki KLIK, Jest czarna, przy biuście ma ciekawy haft. Zamówiłam rozmiar L, o 1 większy niż zwykle nosi moja mama a okazała się niestety jeszcze za mała :/ Jest wykonana z dość ciepłego materiału, dzięki czemu w zimowe dni można spokojnie ubrać na nią tylko i wyłącznie kurtkę.




Również dla mamy, zamówiłam niebieski zegarek z motywem piór KLIK oraz bransoletkę z kwiatkami. Zegarek świetnie pasuje do jeansów a bransoletka do wizytowych jak i luźnych stylizacji. 





W paczce znalazły się również zakolanówki. Aż trzy pary, po dłuższym namyślę zdecydowałam że jedne podaruje mojej kuzynce i padło na TE. Dodatkowo zamówiłam 2 bransoletki z napisem ''sister'', jedną dostanie ona, jedną ja KLIK :) 




Co do skarpet to sobie zostawiłam czarne z motywem kotka KLIK oraz zwykłe białe KLIK. Czarne świetnie pasują do biało-czarnej stylizacji a białe do jeansowo-białej. 




Z instagrama wiecie że jestem zwolenniczką butów na obcasie, sukienek, spódniczek, ogólnie ubierania się ''kobieco'', natomiast gdy jadę lub idę na rodzinny obiad do któregoś z jej członków zazwyczaj jest sporo dzieci i niestety ale obcasy w tym wypadku to nie jest dobre rozwiązanie, zwłaszcza że trzeba ich dopilnować a niekiedy też za nimi biegać, dlatego najwygodniej jest ubrać buty na płaskim. Poniżej znajdziecie zdjęcia 2 stylizacji z powyższymi skarpetami a pod nimi linki do kosmetyków z strony Perfumeria które bym wykorzystała, aby się ''dopiększyć''. 








Kurtka- H&M | Spódniczka- Butik | Bluzka- New Look | Skarpety- Gamiss (klik) | Buty- Czas na buty (klik)






Bluzka- SinSay | Spódniczka- Atmosphere | Skarpety- Gamiss (klik) | Buty- Czas na buty (klik)

A teraz czas na kosmetyki:

Twarz- KLIKKLIK,

Oczy- KLIKKLIKKLIKKLIK
Rzęsy- KLIK
Usta- KLIK

30 komentarzy:

  1. Druga propozycja o dziwo bardziej mi się podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinny obiad to suler okazja do pochwalenia się jowymi ciuchami, hahha. O wiele bardziej podoba mi się 1 stylizacja ale 2 też jest całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jednak pierwsza stylizacja jest cudna najbardziej podobają mi się skarpetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło tu u Ciebie. Czekam na post o długich kobiecych sukienkach i zimowych stylizacjach. Znajdzie się coś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie taki styl :). O dziwo niby grzeczny a potrafi być sexi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! Te skarpetki są przesłodkie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje na prezent, skarpetki są mega 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka niestety nie w moim stylu, ale skarpetki są przesłodkie.

    MARTHA-ZAPRASZAM💋

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te skarpety<3 I zegarek też przepiękny
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2016/12/moje-top-5-produktow-do-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, jak słodko i kobieco jednoczesnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, spódnice i skarpety, MEGAAAA 😍😍 pozdraiwam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT! 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakolanówki chyba najbardziej wpadły mi w oko :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawe rzeczy :) również mam takie skarpetki w kotki :D i zegarek, z tym, że mój ma czarny pasek :)
    bardzo ładna bluzka z haftem :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie słodkie te czarne skarpetki ;) fajnie dobrałaś stylizacje. pozdrawiam cieplutko ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ja szukam właśnie propozycji klasycznych ubrań na wigilię ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja, a te skarpetki są taki urocze ~~! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Skarpetki są przecudowne. Sama mam podobne, uwielbiam właśnie w takim stylu skarpetki. Zegarek z motywem piór jest świetny, sama bym z chęcią taki nosiła. Fajnie ,że dajesz linki do sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Współpracujemy z gamiss i możemy polecić ten sklep internetowy :) ! Te bransoletki zamówiłyśmy z innej firmy i przyszły z napisami ,,his,, ,,hers,,:/ Genialny wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz w tych stylizacjach cudownie! Osobiście preferuje wersje pierwszą ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. przecudowna bluzka! chcę taką samą:D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nadkolanówki i spódniczka = połączenie idealne ♥ Szkoda, że do mnie nie pasuje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje super i do Ciebie pasują :) mi najbardziej podoba się ta pierwsza :) a zakolanówki i skrpety kotki są przecudowne *-*
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakolanówki są piękne! W ogóle takie urocze i fangirluję mocno! Pierwsza stylizacja mi się mega podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post i cudne są te skarpetki :)

    http://styleofthemall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zegarek, a co do skarpetek to są bardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te czarne zakolanówki z kotkiem to cudoo ♥♥
    Ale ty jesteś śliczna! :o ♥

    OdpowiedzUsuń