05/11/16



Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem, tym razem nie są to współpracę lecz wyjazd do kuzynki, ale przed chciałabym znać waszą opinie na temat bloga. Wczoraj trochę się nasiedziałam nad wyglądem. Jak wam się podoba? 


W dzisiejszym poście mam dla was outfity zrobione w przebieralni podczas zakupów w galerii :) Pod zdjęciami znajdziecie linki do ubrań, które udało mi się znaleźć na stronach sklepów. 


Sukienka KLIK



Sweter KLIK| Spódniczka KLIK


Koszula KLIK | Spodnie KLIK


Bluzka-  KLIK | Spodnie- KLIK



 Kardigan- KLIK | Koszula- KLIK | Spodnie- KLIK


Koszula, Sweter. Spodnie- KLIK





Bluza, Bluzka, Spodnie- KLIK

Bluzka- KLIK | Spódniczka- KLIK


Bluzka, Spodnie- KLIK

Bluzka, Spodnie- KLIK
Powiedźcie co myślicie na temat takich postów w komentarzach. Chcielibyście jakąś wyprzedaż szafy na blogu? 

26 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja zdecydowanie najbardziej w moim stylu. Pozostałe trochę zbyt młodzieżowe jak na mój gust, za stara już jestem na takie outfity :D Wygląd bloga jak najbardziej na plus ;) Przejrzysty i czytelny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się słyszy dobre rzeczy na temat swojej pracy :) dziękuje :)

      Usuń
  2. Podobają mi się pierwsze sukienki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z tych stylizacji jest bardzo fajna i dobrze przemyślana pod kątem wyglądu. Najbardziej jednak podoba mi się stylizacja z białą bluzą z nadrukiem oraz ta ostatnia. Zdecydowanie w moim guście!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wersja w koszuli jeansowej wydaje mi się najfajniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalone ;D
    Super stylizacje i super zabawa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje :D Aczkolwiek pierwsza i ostatnia najbardziej wpadła mi w oko :D Co do wyglądu bloga - ładnie :D
    swiatlo-zastane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix zdjęć, widać, że świetnie się bawiłyście!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne c: mi się najbardziej spodobała szara sukienka z pierwszego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, najbardziej podobają mi się stylizacje z sweterkami :)

    MARTHA-ZAPRASZAM💋

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje, jednak najbardziej do gustu przypadła mi ta w koszuli jeansowej! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądacie w tych samych ubraniach ^^ Wprost jak bliźniaczki :D Hehe ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Podoba mi się zwłaszcza biała bluza z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia stylizacja jest super <3
    Wygląd mega dobry *,*

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym obserwatorem, będzie mi bardzo miło ;*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie osobiście bardzo podoba się wygląd Twojego bloga! :) Nagłówek jest przegenialny :D Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie <3
    Bookcrazyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądacie obie w takich samych ciuchach! Ta biała bluza i druga stylizacja- świetne :) dałam obs i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. JAKIE MEGA STYLIZACJE ! Mogę wiedzieć w jakim sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczne ciuchy, super na was lezą :P


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej ��
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe miałyście zajęcie ;) stylizacje fajne. Najbardziej podoba mi się trzecia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wpis i fajne stylizacje . Pierwszy raz widzę by do postu były dodane selfie ;) ale to wygląda bardzo fajnie ;) Pozdrawiam
    https://anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieliśmy możliwości zrobienia innych zdjęć ale cieszę się że się podoba :)

      Usuń