Witajcie kochani! Jak wam mija weekend? Bo mi świetnie, wczoraj cały dzień spędziłam w Zielonych Arkadach na spotkaniu z 2 lokalnymi blogerkami Mirabelove oraz Esterą Owczarz, całe spotkanie poprowadziła piękna Dorota Gardias a gościem specjalnym była Maffashion. Podczas spotkania znane trendsetterki oraz blogerka pokazały swoje stylizacje, oceniły jesienne kolekcje znanych dziecięcych marek oprócz tego z każdą z osobna został przeprowadzony wywiad w którym opowiedziały jak zaczęła się ich historia z blogowaniem, dlaczego taka a nie inna nazwa bloga oraz omówiły po kolei każdą rzecz, która się znalazła w stworzonych przez nich stylizacjach. Przez pewien czas na facebook'u Zielonych Arkad trwał konkurs dokładnie nie wiem jaki, bo dowiedziałam się dopiero wczoraj, wiem tylko tyle że podczas finału, który był wczoraj 6 finalistów musiało przygotować stylizacje za 400zł, następnie jury składające się z Maffashion, Doroty Gardias, Mirabelove, Estery Owczarz oraz właścicielki galerii wyłoniło zwyciężce- Ade. Jej stylizacje możecie zobaczyć na dole, jak i również stylizacje wszystkich uczestników, dodam jeszcze że outfity musiały być stworzone na jakąś okazję. 

Dzień jak najbardziej uważam za udany, z każdym gościem miałam okazje porozmawiać osobiście i powiem wam że to mega miłe osoby, bardzo przyjazne, oczywiście muszę wspomnieć że ich stylizację były świetne. A ja spełniłam swoje marzenie- widziałam Julie na żywo i mam z nią zdjęcie, co prawda nie jakieś wspaniałe, bo robione na szybko ale ''nie ważne jakie, ważne z kim''.