02/10/16



Witajcie kochani! Jak wam mija weekend? Bo mi świetnie, wczoraj cały dzień spędziłam w Zielonych Arkadach na spotkaniu z 2 lokalnymi blogerkami Mirabelove oraz Esterą Owczarz, całe spotkanie poprowadziła piękna Dorota Gardias a gościem specjalnym była Maffashion. Podczas spotkania znane trendsetterki oraz blogerka pokazały swoje stylizacje, oceniły jesienne kolekcje znanych dziecięcych marek oprócz tego z każdą z osobna został przeprowadzony wywiad w którym opowiedziały jak zaczęła się ich historia z blogowaniem, dlaczego taka a nie inna nazwa bloga oraz omówiły po kolei każdą rzecz, która się znalazła w stworzonych przez nich stylizacjach. Przez pewien czas na facebook'u Zielonych Arkad trwał konkurs dokładnie nie wiem jaki, bo dowiedziałam się dopiero wczoraj, wiem tylko tyle że podczas finału, który był wczoraj 6 finalistów musiało przygotować stylizacje za 400zł, następnie jury składające się z Maffashion, Doroty Gardias, Mirabelove, Estery Owczarz oraz właścicielki galerii wyłoniło zwyciężce- Ade. Jej stylizacje możecie zobaczyć na dole, jak i również stylizacje wszystkich uczestników, dodam jeszcze że outfity musiały być stworzone na jakąś okazję. 

Dzień jak najbardziej uważam za udany, z każdym gościem miałam okazje porozmawiać osobiście i powiem wam że to mega miłe osoby, bardzo przyjazne, oczywiście muszę wspomnieć że ich stylizację były świetne. A ja spełniłam swoje marzenie- widziałam Julie na żywo i mam z nią zdjęcie, co prawda nie jakieś wspaniałe, bo robione na szybko ale ''nie ważne jakie, ważne z kim''. 






























19 komentarzy:

  1. Woow! musiało być super, zazdroszcze :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To muszą być naprawdę fantastyczne wspomnienia i czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam blogerkę z Bydgoszczy, ja też jestem z Bydgoszczy

    świetna fotorelacja

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak super! Zazdros zadroszczę <3 Chyba trzeba się wybrać do tej Bydgoszczy ;)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu. :) Musiało być bardzo fajnie.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być świetnie!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu a szkoda xD Zazdroszczę zdjęcia z Maff :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym bardzo chciała spotkać się z Maffashion *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, mega zazdroszczę !!! super zdjecia i świetna notka :) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że macie razem zdjęcie! Byłam kiedyś na spotkaniu z Maff, było ciekawie. Zostaję tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ci zazdroszcze wekeendu i ze zoabczyłaś Maff :) Zaobserwowałam cie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale bym chciała być na Twoim miejscu, bardzo chciałabym zobaczyć Maff na żywo :c

    http://daruciaa.blogspot.com/2016/10/juz-dwa-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mega fajne spotkanie :)! zazdroszcze, że mogłaś poznać chociaż przez chwilę Maff :) super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spotkanie! Zobaczyć Maff na żywo.... zazdroszczę
    Super zdjęcia

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę bardzo! Mam nadzieję, że i mi kiedyś uda się spotkać Julke :D
    Pozdrawiam cieplutko xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com/2016/10/31-trendy-jesienzima-2016.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze zazdrościmy takich spotkać blogerkom :) Chciałybyśmy na takim być, ale nie wiemy jak się załapać hehe :D ^^ Bardzo fajny wpis! Super, że miło spędziłaś czas :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ekstra, bardzo fajny pomysł na kreatywne spędzenie czasu :) I do tego bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń