31 sierpnia 2016

Trendsgal | 31/08/16



Hej! Co prawda mam  zrobione zdjęcia jeszcze do 2-wóch postów, ale dzisiaj z racji tego że podjęłam współpracę z sklepem Trendsgal mam dla was wishliste ubrań właśnie z tego sklepu. Nie chciałam was zanudzać wieloma zdjęciami, nie miałam też zbyt dużo czasu na takie na prawdę mega mega przegląd tego sklepu, bo ostatnio robiłam zamówienie w Zaful z którym również mam współpracę. Dlatego przedstawiam wam 5 zdjęć ubrań, które jako pierwsze wpadły mi w oko. Szukając rzeczy skupiałam się głównie na czasie w którym one mogą do mnie przyjść dlatego ubrania są jesienno/zimowe. Linki do nich znajdziecie całkiem na dole i bardzo prosiła bym o klikanie i jeżeli jest możliwość podanie cen w komentarzu abym była pewna że nikt nie oszukuje :) 









13 komentarzy:

  1. Ubrania nie w moim stylu, ale gratuluje współpracy ;))

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza bluza jest śliczna <3
    http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka ,którą masz na ostatnim zdjęciu jest świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się tylko ogrodniczki :) Gratuluje :)
    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/09/01092016.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza szara super!
    http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ogrodniczki ;) linki poklikane :)

    www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrodniczki i dżinsowa bluza najładniejsze. Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się ogrodniczki. Jednak wolałabym je jako krótkie spodenki. Dłuższe zawsze dla mnie trochę dziwnie wyglądały. Tak czy siak,myślę że założyłabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od zawsze marzę o ogrodniczkach, ale nigdzie nie mogę znaleźć idealnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy bardzo mi się podoba ta ostatnia kurtka :)

    OdpowiedzUsuń