27 sierpnia 2016

27/08/16



Witajcie! Jak zauważyliście w ostatnim poście udało mi się jeszcze trochę wykorzystać moją kuzynkę jako fotografa i dzisiaj w paru zdjęciach ujrzycie ją również jako modelkę. Dziś nie ma mnie na żadnym z zdjęć, ponieważ stałam za obiektywem i tym razem to ja spełniałam funkcje fotografa. Ale nie bójcie się już mam kolejną sesję za sobą i niedługo pojawi się post z kolejnymi przemyśleniami i kolejną stylizacją. Muszę wam powiedzieć że współpraca zarówno jak i z moją kuzynką jak i siostrą, którą również tutaj zaraz zobaczycie szła świetnie. Trzeba przyznać że modelki z nich idealne :) 












14 komentarzy:

  1. Dobrze się spisujesz za obiektywem, a z małej rośnie super modelka :D
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. malutka kuzynka jest świetnym fotografem, ale i świetną modelką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W roli fotografa też spisujesz się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka kruszynka <3 Modelka na 110 % <3
    urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta mała jest przesłodka i rośnie na świetną modelkę! :) A ty świetnie się spisujesz w roli fotografa, tak trzymać! :D
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę śliczne zdjęcia wykonałaś. I siostra i kuzynka spisały się rewelacyjnie. Pozdrawiam :)
    kenia0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziak w obiektywie. Muszę przyznać, że masz świetne oko no i oczywiście modelkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziak pozdrow go a ty jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i ładne modelki;)
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z małej będzie kiedyś modelka :) super post.

    OdpowiedzUsuń