Hej!

Dawno mnie tu nie było, za oknem, śnieg, mróz, temp. momentami poniżej 20 stopni, a ja przeniosę was dzisiaj na piaszczyste, w pełni nagrzaną słońcem plaże, mowa tu o Wyspach Kanaryjskich na których można nie tylko wypocząć, ale również aktywnie spędzić czas i pozwiedzać. 13 wysp to bardzo wiele, strona directspaintour pod hasłem Wakacje na wyspach Kanaryjskich przygotowała dla was różnorodną ofertę hoteli w przystępnych cenach.

Na stronie znalazłam mnóstwo przepięknych hoteli, w których chciałabym spędzić wakacje, oto kilka z nich:

HOTEL BEST SEMIRAMIS




SOL JANDIA MAR APARTAMENTOS




HOTEL MELIA SALINAS




HOTEL BOUTIQUE H10 SENTIDO WHITE SUITES




HOTEL H10 LANZAROTE PRINCESS




Mi od pewnego czasu marzą się Malediwy a tam domek na wodzie, kto wie, może kiedyś spełnię swoje marzenie :)