Wydaje mi się, że z biegiem czasu coraz ciężej jest wybrać prezent dla drugiej osoby. Jeżeli zastanowić się nad tym, to najczęściej powtarzanymi prezentami są słodycze, kawa lub alkohol. Gorzej w sytuacji, kiedy osoba nie preferuje żadnej z wyżej wymienionych rzeczy. I co wtedy? W walce z takimi dylematami stworzono odpowiednią do tego stronę, jaką jest Lovvi!



Ale czym tak naprawdę jest Lovvi?
Lovvi to wyszukiwarka prezentowa, która gromadzi w sobie zbiór ogromnej ilości propozycji podarunkowych. Początkowo zaglądałam tam z ciekawości, teraz wiem, że będzie to moja wyrocznia w kwestii wyboru prezentu dla drugiej osoby.



Możliwości portalu.
Zaskoczyło mnie wiele opcji, które jawnie oferuje portal. Pierwszą z nich na pewno jest możliwość ustawienia zakresu cenowego, jaki mnie interesuje. Czyli jeżeli mój budżet wynosi 200 zł na prezent – nie ma żadnego problemu! Za jednym kliknięciem myszki, strona filtruje mi cały swój asortyment w poszukiwaniu prezentów do 200 zł. Jest to niesamowicie przydatna rzecz! Druga sprawa, która zrobiła na mnie efekt wow, jest to, że można dobrać prezent zgodny z typem osobowości danej osoby! Jest to coś naprawdę niesamowitego, z czym wcześniej się nie spotkałam. Teraz wiem, że na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia, nie będę miała już jakichkolwiek problemów z wyborem podarunków! Wystarczy, że kliknę w odpowiednią okazję – tutaj Boże Narodzenie – ustawię sobie interesujący mnie zakres cenowy i będę mogła szaleć z prezentami dla wszystkich!



Niezapomniane przeżycia.
Muszę przyznać, że strasznie zaciekawił mnie ten szyld na stronie. I szczerze? Nie spodziewałam się można komuś zafundować taki wybór przeżyć! Możliwości, jakie oferuje Lovvi jest naprawdę mnóstwo, również w tej dziedzinie nie mają sobie równych. No bo któżby spodziewał się znaleźć propozycję lotu na paralotni w szukaniu upominku dla kogoś bliskiego? Ja na pewno nie! Cieszę się również z tego faktu, że dzięki takiemu portalowi jestem w stanie również ja sama skorzystać i spełnić jakieś swoje marzenie – nie prosząc o to nikogo innego i nie kłopocząc się w przeszukiwaniu internetu, sprawdzaniu wolnych terminów, przeglądaniu każdej jednej strony oferującej coś, co mnie interesuje. Jest to na pewno bardzo wygodne!

Opcji wyszukiwarki jest naprawdę sporo! Ciężko byłoby tu wszystkie wymienić i opisać, ale zdecydowanie odsyłam na adres lovvi.pl i przekonanie się na własnej skórze, co ów portal jest nam w stanie zagwarantować. Zapewniam, że możliwości jest tak sporo, że wyszukując za pomocą odpowiednich filtrów – już nigdy nie będziecie mieli problemów z wyborem odpowiedniego prezentu dla najbliższych, z jakiejkolwiek okazji!