Hej!

Pamiętacie jak jakiś czas temu, chyba około roku chwaliłam wam się że poszłam na zabieg depilacji zdecydowałam się na łydki, ponieważ to jest część ciała którą najczęściej odkrywamy latem. Jestem po 8 zabiegach depilacja laserowa uzyskanych w salonie La Belle w Bydgoszczy. 

Od początku zabiegi wykonywała mi pani Patrycja, co wizytę robiła mi ankietę czy aby na pewno mogę mieć wykonany zabieg. Przejdźmy do najważniejszej części tego postu- efektach. Podczas pierwszej wizyty pozbyłam się największego procenta włosów, po kolejnych wizytach efekty były mniejsze i nadal zostawały uciążliwe ciemne włoski które musiałam zgalać maszynką. Po 6 zabiegu efekty były powalające, straciłam wnet 90% włosków, jednakże jak część z was wie na początku czerwca trafiłam do szpitala, gdzie przeszłam prawie 2 miesięczną kurację sterydami przez co efekty zabiegów są mniej widoczne i nie uzyskałam takich efektów jakie powinna, co prawda nie muszę się już golić tak często jak przed depilacją, ale włoski przez wahania hormonalne nadal są dostrzegalne gołym okiem. 

Oczywiście wiem, że gdyby nie mój pobyt w szpitalu to Zabiegi depilacji laserowej w Bydgoszczy  dałyby oczekiwane rezultaty i nie musiałabym się już myśleć o podgoleniu się przed założeniem sukienki czy spodenek. Zastanawiam się nad powtórzeniem serii, bo po 6 zabiegu, gdy jeszcze nie wchodziły w grę żadne sterydy, byłam naprawdę zadowolona.

A wy, co myślicie o zabiegach depilacji laserowej? Próbowałyście? Moim zdaniem - na pewno warto, bo znacznie redukują one problem powracających włosków.