11 lipca 2017

Polecam ideashirt.


Hej!

Dzisiaj post z stylizacją, ale nie taki jak zawsze. Dlaczego? Ponieważ powstał on przy współpracy z sklepem Ideashirt.pl. Sklep serdecznie polecam. Koszulka z nadrukiem DTG jest mojego autorstwa. Postawiłam na prostotę, dwa moje ulubione kolory- biały i czarny. Do koszulki dodałam spódniczkę, żeby po raz kolejny nie pokazywać wam tych samych białych białych bądź czarnych spodni. 








Koszulka z nadrukiem- Ideashirt.pl
Spódniczka- SinSay
Buty - Miejscowy sklep

Tak przy okazji zapraszam na ich bloga: klik.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja. Koszula wyjątkowa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne, proste zestawienie :) fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :)
    Pozdrawiam !
    justynahetman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, świetna bluzeczka! :) najlepsze są takie proste, klasyczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. popieram koleżankę wyżej, świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka super, trochę taka prowokacyjna ;) Spódniczkę miałam kiedyś identyczną bardzo ją lubiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzka :D ogólnie ładnie wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam spódniczki! Bardzo fajna i prosta stylizacja :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. T-shirt jest super:) Ile za nią dałaś?:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zamówiłam koszulkę ze sklepu Ideashirt z pięknym wilkiem w stylu water color :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja zdjęcia również mi się podobają ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygladasz :)


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest super, koszulka to bomba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta koszulka bardzo podoba mi się, boska jest. Chce taką samą

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia :D http://alcohales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.