Cześć! Niedawno nawiązałam współpracę z sklepem BeautyBigBang i powiem wam że jestem mega zaskoczona a jednocześnie załamana, że takie sklepy istnieją. 

Hey! Recently I started working with BeautyBigBang and I will tell you that I am surprised and at the same time ironic that such stores exist.

Moja lista zakupów: 
-silikon do czyszczenia pędzli (Klik),
-włosy do koka (Klik),
-pomadka nude (sprzedaż zakończona).

My shopping list:
-silikon for cleaning brushes (click),
- cocks (click)
Nude dress (sale finished).

A tak dla porównania:

And for comparison:







Jak dla mnie to to ani trochę nie przypomina tego co znajduję się na stronie, jedynie kolor taki sam (bo był wybierany losowo).

As for me it does not resemble what I find on the page, only the same color (because it was chosen at random).




Może jestem daltonistką ale jak dla mnie to nie jest kolor nude, ani nawet jego jakikolwiek odcień. 

Maybe I'm a daltonist, but for me it's not a nude color, not even any hue.


Jedyną rzeczą, która przyszła w miarę okej to włosy, jednak kolor i tak jest za ciemny i tak. 

The only thing that came around was the hair, but the color is too dark anyway.




Myślę że nie ma co się więcej rozpisywać na temat tego sklepu, bo jednym słowem jest to- porażka. 

I think there is nothing more to write about this store, because in one word it is - a failure.

Dodatkowo całkiem niedawno współpracowałam z sklepem 27dress, z którym post pojawił się TUTAJ, obiecali mi wynagrodzenie. Za 9 dni będzie miesiąc od pojawienia się postu, a pieniędzy nadal nie ma. 

In addition, I recently collaborated with the store 27dress, with which the post appeared HERE, promised me a remuneration. In 9 days will be a month after the appearance of the post, and the money is still not there.

Także kochane blogerki uważajcie z kim współpracujecie, a pozostali co kupujecie w internecie. 

Also love the bloggers, be careful with who you work with, and the rest you buy online.


Post powstał przy współpracy z sklepem BeautyBigBang.