Cześć!

Mimo że lato mamy już od 22 czerwca to nie wiem jak ty ale ja aktualnie go nie czuje, nawet ciężko mi jest wstać rano z łóżka gdy widzę tą ponurą pogodę za oknem, jeszcze dzisiaj wychodząc do pracy złapał mnie deszcz. Świetnie się czuła wychodzą rano do pracy w krótkich spodenkach i budząc się przy radosnym słoneczku, ale znowu jak za ciepło to też nie dobrze, no tak ale polakowi nigdy nie dogodzisz☺

Ja bym chciała umilić wam trochę ten ponury dzień postem na temat cheap glasses online, czyli tanich okularów, które można kupić online na specjalnie do tego przeznaczonej stronie jaką jest sklep Jupitoo, kiedyś bardzo popularne było chodzenie w okularach takich jak zerówki tylko po to żeby dodać sobie +10 do IQ, ja tam nigdy nie byłam zwolenniczką takiego czegoś haha

No ale pomińmy to, jak ktoś lubi to poniżej przedstawiam wam propozycje glasses for round face, trochę angielskiego wpadło w tym poście, a to dlatego że będąc ostatnio w Poznaniu z moim chłopakiem i przyjacielem poznałam kilku pozytywnych murzynków Bambo nie znających języka polskiego prawie wgl no i tak mi zostało aż do teraz :D Do rzeczy do rzeczy Patrycja.. spójrzcie poniżej. 

cheap women's eyeglasses o dość nie typowych wzorach i kształtach znajdziecie tu niżej.