Kochani! ♥

Wróciłam do was po bardzo długiej przerwie, obiecałam sobie, że wrócę do was 1 października, ale niestety życie mi nie pozwoliło... nie wiem na jakim etapie wiedzy na jego temat jesteście (przeprowadziłam się do Bydgoszczy, podjęłam pracę, zmieniłam szkołę) w wielkim skrócie: zaczęłam dorosłe życie jako 19-nastolatka, wiele osób powtarzało mi że nie dam rady, że jestem za młoda. A wy jak sądzicie? Tak na marginesie chcielibyście post o tym jak wygląda dorosłe życie nastolatki? Na bieżąco możecie być ze mną na Instagramie @Kiudlis. Tam zarówno jak w aktualnościach tak i w stories znajdziecie wszystko co obecnie dzieje się w moim życiu + bardzo ciekawe pytania na temat bloga czy to w postaci opisu pod zdjęciem czy też ankiety na stories. 

Przechodząc już do posta. Niedawno dostałam do przetestowania kosmetyki LilyloloCostasy, w tym składzie znalazły się:


PUDRY

Flaweess Matte


Uwielbiam przed cieniami lub kreskami nałożyć na powiekę puder matujący. Oczywiście nie wyobrażam sobie kończyć makijażu bez tego kosmetyku. Zauważyłam że w przeciwieństwie do innych pudrów matujących po których kilka godzin później już się świeciłam ten utrzymuje się nawet do 12 godzin. Myślę że dla wielu ważnym faktem jest naturalność produktu. 

Warm Honey


Kolejny puder jest naturalny z filtrem przeciwsłonecznym SPF15 o średnim odcieniu i ciepłym kolorycie kryjący się pod nazwą Warm Honey. Bardzo podoba mi się to że mają bardzo dużą gamę kolorystyczną i można indywidualnie dobrać idealny kolor dla siebie oraz na próbę można kupić na próbę 0.75g w słoiczku. Podobnie jak transparentny utrzymuję się bardzo długo i sprawia że moja twarz prawie wcale się nie świeci. 

PĘDZEL


Ja tam nawijam o tych pudrach i pudrach, ale przecież trzeba je czymś nałożyć. Pędzel Kabuki wykonany z syntetycznego włosia, bardzo miękki. Idealnie nadaje się do pudrów przedstawionych powyżej. 

BŁYSZCZYK


Brzoskwiniowy błyszczący kolor od dawna widnieje na moich ustach, dodatkowo pachnie samym karmelem :) Kosmetyk ma nieklejącą się konsystencje oraz jest banalnie prosty w aplikacji dzięki wygodnego aplikatora. 

PODSUMOWUJĄC 

Produkty Lilylolo mimo swojej ceny są godne polecenia. Warto raz na jakiś czas wydać więcej na kosmetyk.