Hej!

Po raz pierwszy na tej stronie pokazuje wam mojego obecnego partnera życiowego a mianowicie- chłopaka :) Jak sam tytuł posta nam mówi, dzisiaj dla was pomysły na walentynkowe prezenty, co prawda walentynki jeszcze przed nami, ale ja niedawno obchodziłam z tym panem poniżej nasze święto i postanowiłam dać mu bluzkę z sklepu, który już mogliście zobaczyć u mnie tutaj

Dzięki stronie Ideashirt stworzyłam 2 koszulki z nadrukiem DTG. Długo zastanawiałam się nad napisem, ''queen'' i ''king'' było dla mnie już zbyt oklepane więc postawiłam na coś poważniejszego jak napisy ''mrs.'' i ''mr.''. Problemem dla mnie również okazały się kolory, ostatecznie jak zawsze czerń i bieli wzięły górę. 




Wyjdźmy już z polski i przenieśmy się do asortymentu Zaful, w którym znalazłam podobne bluzki: 



Oraz kilka innych fajnych gadżetów na dzień zakochanych: 





Na koniec mam dla was jeszcze kupon rabatowy do Zaful: ZAKIRA