Hej!

Dość delikatne zdjęcia i tekst piosenki skłoniły mnie do napisania wam o uczuciach, a dokładniej jednym, dla większości najważniejszym, mowa tu o miłości. Nikt nie potrafi podać jej definicji, każdy zastanawia się czym ona jest. Życie to nie żaden film a już na pewno nie bajka, w której pojawi się książę na białym koniu czy księżniczka sama zapuka  do twych drzwi. Owszem nie możemy szukać na siłę, ale samo też nic nie przyjdzie, to wszystko zazwyczaj dzieję się w najmniej odpowiednim momencie, wystarczy rozejrzeć się dookoła, a może ten jedyny/ ta jedyna jest tuż obok. Słowa ''Jesteś nikim, dopóki nie znajdziesz kogoś'' można zrozumieć w kilku znaczeniach, wszystko zależy od tego kto jaką wartość stawia na pierwszym miejscu, moją do niedawna była przyjaźń, aż w końcu zrozumiałam, że przecież swoich przyjaciół też kocham, a mój chłopak jest jednocześnie moim przyjacielem, jak dla mnie te 2 rzeczy się łączą i jedno wynika z drugiej... Słowa Demi mówią nam, że nie można być samotnym, nie można zamknąć się na świat, bo to do niczego dobrego nie prowadzi, nie masz dla kogo żyć, wszystko robisz bo musisz albo nic nie robisz a wtedy stajesz się nikim dla świata. Dlatego warto jest mieć choć jedną osobę, nieważne czy partnera/ partnerkę czy przyjaciela/ przyjaciółkę. Ważne że masz kogoś, dla kogo jesteś wszystkim. Pamiętajcie że w pojedynkę nie wytrzymacie zbyt długo. 

Co do samych zdjęć to w tej stylizacji i scenerii wykonywałam je 2 razy i dopiero za 3 się udało, co prawda nie są one takie jakbym do końca chciała, ale najlepsze z tych wszystkich prób. 









Bluzka- Zaful
Spodnie- Butik