Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z bardzo urodowym postem, ale przed chce wam z radością oznajmić że moje miasto wraca do życia i w miarę wszystko jest posprzątane także niedługo spamy koszulami :)

A teraz do rzeczy ...


Jakiś czas temu wybrałam się na depilację laserową. Postawiłam na depilacje dolnej części nóg czyli łydek.



Dlaczego zdecydowałam się na zabieg?

Najbardziej przemówiła do mnie trwałość, po serii zabiegów (ok. 8-9, co kilka tygodni, zależy od struktury włosa) są usuwane na stałe. Depilacja jest najlepsza dla ciemnych włosów, przez co było łatwiej, bo właśnie takie mam. Zabieg sam w sobie jest praktycznie bezbolesny, oczywiście ból jest kwestią indywidualną. Kolejnym plusem jest cena, która w tym momencie wynosi 849zł na serię zabiegów na wybraną część ciała. 




Jak się czuję po pierwszym takim zabiegu?

Swój zabieg wykonałam w Klinika urody La Belle w Bydgoszczy, na wizytę umówiłam się telefonicznie, moja imienniczka- pani Patrycja wybrała dla mnie dogodny termin i przeprowadziła ankietę m.in. na temat opalania, zażywanych leków czy chorób, które mogłyby być przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu. 

Podczas wizyty również został ze mną przeprowadzony wywiad oraz otrzymałam informacje na temat faz wzrostu włosa, zabiegu i działania lasera. Sam zabieg zajął mało czasu, razem z wywiadem niecałą godzinkę. Uczucie podczas usuwania włosów mogę porównać do zasysania skóry i lekkiego ukłucia igiełkami. 

Po zabiegu skóra była lekko zaczerwieniona, ale minęło to na drugi dzień, oczywiście zostałam powiadomiona o wystąpieniu skutków ubocznych przed zabiegiem. Od salonu otrzymałam również ulotkę jak postępować i czego unikać w kolejnych dniach/tygodniach po zabiegu. 




Tak na koniec jeszcze krótka informacja, sukienka jest z sklepu Zaful.