Hej!

Kończę was zamęczać postami wakacyjnymi, to mój ostatni z początku sierpnia. 

Ostatni dzień. Ostatnie zwiedzanie. Ostatnie wakacyjne chodzenie. 

W te wakacje byłam tylko kilka dni nad morzem, które mieliście okazję zobaczyć w kilku ostatnich postach, poza tym codziennie spędzam czas z przyjaciółmi. Możecie to oglądać na instastory Kiudlis albo snapchacie patiii_155. 

No to czas opowiedzieć trochę o tym ostatnim dniu. Spędziałam go od rana w Aquaparku w Redzie, gdzie nie zrobiłam żadnego zdjęcia, ponieważ cieszyłam się wszystkimi atrakcjami przygotowanymi tam dla odwiedzających, najbardziej byłam pod wrażeniem pływania w tunelu z rekinami :) Niesamowite. 




\
Naszym ostatnim przystankiem w drodzę do domu a jednocześnie w te wakacje były 3 Kaszubskie Parki- Miniatur, Gigantów oraz Samochodów. Jak się pewnie domyślacie ilość zdjęć jest niewielka, ponieważ wszystko nagrywałam z myślą że stworzę vlogi. Będę w tym tygodniu ogarniać jakiś program i mam nadzieję że w najbliższym czasie się pojawią, a teraz.. zostawiam was z zdjęciami :-)