Cześć!

Zdjęć stylizacji nie udało mi się zrobić, więc po raz kolejny przeniesiemy się w wakacyjną podróż, tym razem- do Gdańska. 


Powiem wam szczerze, że Gdańsk jakoś nie przypadł mi do gustu, nie zachwyciłam się nim tak jak Gdynią czy Sopotem. Może dlatego że było najwięcej ludzi, bo odbywały się w ten czas Targi Dominikańskie i nie było się nawet gdzie ruszyć? Nie wiem, nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. W każdym bądź razie, byłam, zwiedziłam i zobaczyłam: Stary rynek z słynną fontanną Neptuna, stare różnokolorowe kamienice, gdański ratusz, kościoły, przeszłam przez Zieloną Bramę a na sam koniec oczywiście wybrałam się na pyszne lody ;-)








Kochani jak widzicie zdjęć jest bardzo mało, ponieważ wszystko skupiło się na video. Bardzo was proszę o polecenie jakiegoś programu do tworzenia filmów na mój kanał na YouTube.