8 sierpnia 2017

Day I | Gdynia Night


Hej!

Przez ostatnie 4 dni byłam nad morzem, w końcu wypoczęłam i zwiedziłam kolejną część Polski. Powiem wam szczerze, że nie przepadam za leżeniem na plaży czy za tzw. ''obijaniem'', zdecydowanie bardziej wolę zwiedzać ale w tym roku już w ostatni dzień nie miałam siły na nic, zregenerowałam się trochę w Aquaparku, o którym opowiem niebawem :) 


Dziś minimalna dawka zdjęć, ponieważ robione w piątek. W pierwszy dzień mojego pobytu w Trójmieście wybrałam się na plażę w Gdyni oraz na gdyński rynek wraz z Lunaparkiem i największym kołem w Polsce, w którym parę dni później miałam okazję siedzieć. 









Zapraszam was również na krótki filmik na moim kanale na YouTube. 


9 komentarzy:

  1. Gdynia.. miałam tam jechać jednak nie starczyło czasu :(
    Pozdrawiam! https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że udało Ci się odpocząć :) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię polskie morze, ale w tym roku wybraliśmy Adriatyk. Chętnie poczytam i zobaczę zdjęcia z Aquaparku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, do Gdyni wybieram się już od kilku lat, ale jakoś nie mogę się wybrać.
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham morze, i Trójmiasto <3 zazdroszczę Ci tych trzech dni ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku zaliczyłam Mazury, ale Gdynia mnie niebawem, mam nadzieję też przyciągnie :)

    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, musiałaś miec udany wypoczynek :)


    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.