29 lipca 2017

Odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu.

Hej!

Zastanawialiście się kiedyś co by było gdybyście odnieśli uraz nie z swojej winy? A może już kiedyś się wam to zdarzyło? Dostaliście odszkodowanie? Jeżeli nie, to myślę że ten post się wam przyda w przyszłości. Piszę go specjalnie dla takich ludzi jak wy-odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu'.

Każdy z nas po pewnym czasie ulega kontuzją, podejrzewam że każdy z was także posiada ubezpieczenie zdrowotne. Ponosząc jakiekolwiek poważniejsze szkody na ciele możemy oczekiwać odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu. 

Kwota odszkodowania obliczana jest z tabeli uszczerbku na zdrowiu. Tabela ta wymienia wszystkie możliwe urazy na zdrowiu człowieka i dla każdego wskazuje procentowy udział odniesionego uszczerbku. 

Firma której link jest powyżej dochodzi odszkodowań ze wszystkich możliwych polis, konsultacje są bezpłatne i niezobowiązujące. 

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że u mnie nie dojdzie do takich sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trzykrotnie uległam wypadkom i kontuzjom nie ze swojej winy. Odszkodowania nie dostałam nigdy, zwłaszcza szkoły się od tego wykręcały, byle tylko umyć ręce. Przykre. Dobry post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ze piszesz o czyms takim i informujesz innych o tym! Sama osobiście w swoim zyciu miałam dużo kontuzji 😕

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie często ulegają kontuzjom, ale nie zgodzę się z tym, że ulega im każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo post bardzo przydatny ! Ja na szczęście nie miałam żadnego uszczerpku na zdrowiu aż tak poważnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post! Z firmy podlinkowanej przez ciebie skorzystam na pewno, jeśli dojdzie do jakiegoś uszczerbku na moim zdrowiu, a będę chciała się dowiedzieć czy i ile przysługuje mi odszkodowania.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,że na swoim blogu poruszasz taką tematykę. Takie informacje są przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć ;) chociaż lepiej, gdy taka wiedza się nie przydaje

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jeszcze nigdy nic się nie przydarzyło, ale to bardzo przydatny post :) skorzystam na przyszłość

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.