19 marca 2017

Biedronkowa zdobycz- Korektor z Bell

Witajcie! Przygotowania do 18nastki pełną parą, postaram się dla was nagrać jakiegoś vloga z tego wydarzenia. Od jutra zaczynam rekolekcje, więc przez 3 dni będę miała znacznie więcej czasu i postaram się porobić zdjęcia na przyszłe posty :) Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją. 

Korektor z Bell to moja pierwsza zdobycz z znanego marketu- Biedronki. 

Jak piszę producent jest długotrwały, z czym w 100% mogę się zgodzić, wytrzymuję na twarzy cały dzień, czasami nawet i ponad 12 h. 







W moim przypadku idealnie do karnacji wpasował się kolor 02. Aplikacja jest prosta dzięki opakowaniu- korektor wysuwa się jak pomadkę.  



Słowami podsumowania:
Opakowanie i aplikacja- 5/5
Kolor, konsystencja- 5/5
Wytrzymałość- 5/5
Jestem bardzo zadowolona z tego przedmiotu i z czystym sercem mogę wam go polecić. W życiu nie miałam lepszego korektoru a używałam sporo ze względu na swoje problemy. 

15 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś korektor tej firmy, ale niestety mi się nie sprawdził i cięzko się nakładał :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam dużo kosmetyków z tej firmy, bo moja koleżanka pracuje w Bellu:) Korektora nie miałam, ale wszystkie szminki bardzo sobie chwalę!:) Często w Biedronce można dostać fajne kosmetyki:)

      Usuń
  2. Fajny ma pigment ! Nie wiem czy to ten sam, ale chyba ma moja przyjaciółka i trochę odznacza się jej na twarzy.

    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio kupiłam w Hebe korektor z Bell, z tym, ze płynny :) i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię korektorów w takiej formie... Wolę zdecydowanie płynne! :)

    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bell umie zaskoczyć. Ja ole płynne ze względu na dojrzałą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, niby zwykły korektor z biedronki, a jednak taki niezwykły 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam korektor tej firmy z tym, że nie ten konkretnie, ale również byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy, będę musiała go wypróbować obecnie używam
    takiego z lovely :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam małe uprzedzenia do kosmetyków z biedronki, ale może jednak warto spróbować? :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://flawlessgold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W swojej kosmetyczne także mam korektor z Bell, ale niestety kończy mi się już. Za niedługo znowu trzeba się wybrać do Biedronki :)
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam korektor catrice, nie znalazłam lepszego do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jednej strony bym wypróbowała, ale z drugiej jestem bardzo blada i boję się, że kolor nr 1 będzie za ciemny :(

    www.dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele o nim słyszałam, ale jeszcze się nie skusiłam ;)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.