2 grudnia 2016

02/12/16



Hej! Dzisiaj w końcu mam dla was zdjęcia 2 produktów które dostałam w ostatniej paczce od Dresslily. Pamiętacie jak w TYM poście pisałam wam o tym że nie doszedł do mnie zegarek a zamówionej bluzki nie było na magazynie? Właśnie niedawno te rzeczy do mnie doszły. Co prawda nie jestem w 100% zadowolona z tej firmy w związku z zamieszaniem do jakiego doszło, ale postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę i czekam aż dojdą do mnie zamówione rzeczy :) 

Zegarek KLIK jest biały, na około tarczy ma cyrkonie, z dodatkami złota. Świetnie prezentuje się na ręku i pasuje do wszystkiego :)




Bluzka KLIK, do polowy rękawa ma rozcięcia, które są naprawdę świetne. Jest ona ciemno szara przez co idealnie dopasowuje się do każdego rodzaju spodni jak i jednolitych spódniczek. Na zdjęciach poniżej zobaczycie zupełnie inaczej ubraną bluzkę, ponieważ wydaje mi się że tak lepiej się prezentuje. Co do materiału to jakościowo to na razie jestem na tak, zobaczymy co będzie po wypraniu. 






32 komentarze:

  1. Dobrze, że przysłali Ci te rzeczy, mimo wszystko powinni od razu wszystko wysłać, albo chociaż zapytać się Ciebie co o tym myślisz. Zegarek bardzo mi się podoba, od jakiegoś czasu szukam podobnego :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzka, zdecydowanie lepiej prezentuje się na Tobie niż na łóżku. ;) a zegarek też bardzo ładny, tylko osobiście wolałabym srebrne niż złote dodatki. ;) ale warto było czekać na tą paczkę. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobał mi się ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, zarówno zegarek, jak i bluzka są świetnie i z chęcią bym je kupiła!!! <3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/co-nowego-listopad-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy. Przydałby mi się zegarek, a bluzka przykłówa wzrok.
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy wybrałaś;) zegarek najbardziej przypadł mi do gustu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zegarek
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko blog :)
    http://borysolczyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy ;) bluzka zrobi swoje w całej stylizacji ;)
    http://nofik.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka świetna niby zwykła ale dzięki tym rozcięciom jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne rzeczy :) najbardziej podoba mi się bluzeczka z wycięciami :) super!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka trochę nie w moim stylu, ale na Tobie wygląda idealnie. Dobrze, że wstawiłaś zdjęcia swoje, bo na łóżku nie wyglądała tak fajnie:) Zegarek by się taki przydał:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://e-zarabianiewdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. obie rzeczy bardzo fajne:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W zegarku bardzo się zakochałam, a bluzka również bardzo fajna.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Zegarek jaki bluzeczka są świetne! <3 Daj znać jak tam materiał po wypraniu się prezentuje ;) Super wpis! Oby tak dalej ;* Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że przyszły Ci te rzeczy. Zegarek jest śliczny :) właśnie wpadłam na pomysł, że może mojej siostrze do paczki świątecznej do kupie biały zegarek :)
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. obie rzeczy świetne, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy. Zegarek jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  19. Zegarek nie jest w moim stylu, ale bluzka bardzo mi się podoba :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka fajna , ale to zegarek mnie bardziej zachwycił! Prześliczny jest :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zegarek i bluzka! :)
    Obserwuje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim przypadku, z tej firmy część zamówienia dotarła już miesiąc temu, a druga część nie została wysłana, a do tego jest już niedostępna w asortymencie sklepu. Zegarek bardzo ładny, a bluzeczka ma świetny krój ;)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zegarek.
    Bluzka tez niczemu sobie.
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/christmaschristmaschristmas-zima-201617.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ciekawa tego zegarka...czy nie popsuje sie po tygodniu hmmm


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że w końcu przyszły Ci te rzeczy. Z perspektywy męskiej bardzo fajna bluzka, świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/jak-zarzadzac-czasem.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.